View Single Post
Jeg har flere venner og noen veldig gode venner som er muslimer.

Men med alt i media med ekstremister og terror og åssen 70-80% av muslimer jeg har på Facebook osv kritiserer vesten helt blindt.

ISIL osv som er 100 ganger verre en Al Quaida, slakter ned mennesker over en lav sko... Ok skal ikke ta alle under en kam, MEN virker som innerst inne så er alle muslimer mer eller mindre i mot vesten og vår måte å leve på.

Så kjenner jeg at jeg nesten begynnner å bli litt anti muslim.. Hele fremtoningen til hele religionen dems provoserer meg... Hvorfor skal de holde på sånn??

Kan noen forklare meg vær så snill?

Hvilken annen religion er det som holder på slik?? Det er kun muslimer... Joa vi kristne holdt på sånn en gang for ca 1000 år tilbake.........

Jeg mener jeg er kristen.... Noe få som kjenner meg faktisk vet...

Jeg går ikke i kirken, men jeg tror på Gud. Men det betyr ikke at jeg stoler blindt på en bok som ble skrevet for flere tusen år siden (Bibelen). Eller at jeg for den sak skyld føler for å prakke min tro på alt og alle.

Jeg tror heller ikke muslimer, buddister og ikke troende kommer til helvette eller at de må slaktes alle man.. Men det virker som om alle muslimer tror det om oss andre... Hvorfor er de sånn? Hva vil de oppnå? Verdensherredømme? Jeg mener hva tjener de på å oppføre seg sånn?