View Single Post
Tok faktisk opp et lignende tema for en stund tilbake med noen kompiser som ikke røyker eller bruker noen form for rusmidler bortsett fra alkohol.

noen av kompisa mine trener veldig seriøst og er på treningstudio daglig og kan minne litt om bodybuilder entusiaster.

Tema kom opp om at en bekjent av dem bolet og hvor ødelagt han var i hode og bla bla.

Har selv brukt bol og tatt noen milde kurer. Har ikke akkurat lyst å bli en svær bodybuilder heller, men syntes at pumpen og økningen man fikk gjor at det var verd det. Har heller ingen planer om å delta på noen som helst konkurranse.

Dem sa blant annet hvor ødelagt folka ble av det og hvor negativt driten var og at det ødela så mange liv og lignende. Noe jeg syntes var helt feil. Jeg nevnte at jeg syntes det skulle vært lovlig å selge/kjøpe dritten til dem som selv ønsker å bruke det. Men de var så jæææævlig negativ til det, dem ville ha dritten kriminalisert og forbudt osv. Så sier jeg at dem som bruker det skader jo ingen andre enn dem selv. Så sier han ene at de som bruker det blir samfunnets problem siden vi må ta av oss dem. Siden alle blir helt inkompetente og ødelagt av bruket, kjente inni meg at jeg ble lettere skuffet. Hvor jævlig trangsynt går det ann å være? Her drikker folk seg fulle å slåss og ikke minst gjør hærverk i hytt og pinne og samtlige skader andre i alkohol rusen.

Røyker hasj selv og har mange venner som ikke tåler trynet av en hasjbruker. I dems øyne er en som bruker hasj akkurat det samme som den uteliggern i oslo s som har ditcha familien,brukt alt av inntekter en engang hadde på heroin og nå sitter på nåløyet å skyter for alle penga.
Det er jo ikke noe annet enn et selvfølge at de jeg kjenner som ikke bruker hasj eller ikke har prøvd det stempler og baksnakker om den narkomanen jeg er.

Har også et par nære kompiser som røyker som ikke er fullt så diskre som meg og dette temaet dukker til å med opp på facebook hvor personer går inn på profilen dems og kommenterer med at dem er narkomaner og at de må skaffe seg et liv og at dem har ingen fremtid osv. Hele gjengen går enten på skole eller jobber til daglig, dem bruker hasj kanskje litt oftere enn litt helgekos men sålenge det ikke går utover jobb/skole kan dem da vell for faen bestemme selv om de ønsker å røyke eller ikke. Hvem er de til å dømme???
Kompisa mine som røyker, røyker jo etter jobb/skole og i deres egen fritid uten å presse noen andre. Hele gjengen har jo mista stoooooor respekt fra de andre i samfunnet og de fleste var og er fremdeles jææævlig kule folk, noen var aktive idrettspersoner som spillte fotball og basket daglig, dem hadde en haug med kompiser og lignende men nå mister alle de gamle buddsa respekten for dem fordi at de røyker litt hasj.. Helt sykt syns jeg.

Merker også når jeg selv er på skolen, at folk jeg aldri har snakket med før mener jeg er en junkie. Helt sykt hvor lett du blir stempla og sett ned på.

Var for en stund tilbake på en fest ilage en kompis hos et par bekjente.
Så vi sitter der og drikker å har det gøy helt til ei random kjerring roper på en av kompisa mine og spør hvorfor i fan han hengte ilage meg... Jeg var jo en narkis.

Jeg må jo egentlig bare le av det hele, røyker kanskje 2-3 ganger i måneden med et par bekjente og nå er jeg en beryktet narkoman?
Sist endret av blazarn; 1. april 2010 kl. 07:11.