View Single Post
Det jeg lurer mest på er hvorfor Elden gidder? Han må ha stor underholdningsverdi og økonomisk inntjening på saken for å i det hele tatt gidde å la seg trakassere og true av en klient, og fortsette å jobbe med å forsvare den klienten og spille ovenfor henne at han tror henne.

Hvis hun ikke er klinisk gal så må hun være utrolig dum hvis hun oppriktig tror at idéene hennes er smarte og noe hun ikke blir gjennomskuet for.

Hehe cuck mail! Jaja, en som ikke klarer å skrive rasist riktig kunne sikkert bomma når hun skulle skrive fuck. Mail coming er åpenbart en referanse til pulverbrevene som ble sendt samme uken.
Videoklippet haha, dårlig skuespill om at man liksom er to personer ved å vinke på en annen utenfor bildet. Var jo veldig beleilig da at dette skjedde rett etter PST hadde fjernet sine kameraer fra tomten, tipper opptaket stoppes så fort badekåpedamen har fått gått inn i huset igjen via bakdøren.

Edit: Forresten jeg stusser også veldig på at hun ikke har begynt soningen. Anken ble avvist av statsadvokaten i juni og fra dommen er rettskraftig skal soningsdato ikke settes lengre enn 60 dager frem i tid. Kriminalomsorgen har ikke lenger forsinkelser pga corona sånn det var første corona år og jeg kjenner folk som har fått innkalling tre uker senere i saker som har vært i år.
Sist endret av celtseus; 7. september 2021 kl. 02:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.