View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og ja jeg har også hatt drapsønsker mot personer som har vært med på å ødelegge livet mitt. Både faren min og venner som har brytt meg ned og egentlig aldri vært vennene mine.

Har også hatt lyst til å starte politisk kampanje for å bure inne alle narsissister, psykopater og sosiopater på livsstid. De har ingenting blant folk å gjøre, de dreper folk psykisk ved å få folk til å ta selvmord. De er i min oppfattning den største trusselen for menneskeheten. Jeg hadde selvmordstanker siden jeg var 12 år, er nå 25. Sitter nå med kroniske fysiske skader som mest sannsynlig gjør meg ufør resten av livet, men blir mishandlerne straffet? Nei. Hadde de banka meg til kroniske skader hadde de derimot fått fengsel.

Jeg mener psykisk og fysisk vold skal straffes likt, om ikke mer for psykisk vold da det tar lengre for "sårene" i hjernen å gro.

Det som egentlig holder meg gående er at jeg når som helst kan møte opp på døren til djevlene og drepe dem. Men igjen, det er bare tanker, er ikke noe jeg kommer til å gjøre. Hvem hadde ikke hadd drapsønsker mot folk som rett og slett har ødelagt resten av livet ditt.