View Single Post
Sitat av merk Vis innlegg
Hvordan vet du det du skriver er riktig uten å kjenne ledelsen? Man må vel være i ledelsen her inne for å vite hvor mange klager som kommer inn?

Jeg har kommet fram til at det er ikke vits å klage får bare kjipe ekle svar tilbake. My herske teknikk
Vis hele sitatet...
Vel, når man tilbringer nok tid her inne ser man hvilke poster som slettes og hvilke som får stå. Det er sjeldent at poster slettes rett etter de er publisert, som regel står de en stund før en moderator får tid til å se på dem. Jeg har også diskutert direkte med moderatorer som står på helt andre siden av debatten enn meg, og innleggene mine har aldri blitt slettet, enkelt og greit fordi jeg bruker vanlig folkeskikk og bygger opp under påstandene mine.

Jeg er enig i at noen ganger kan ledelsen være for hard i argumentasjonen. Men de gjør det likevel med logikk og gode argumenter, noe som ikke kan sies om mange av postene som slettes. Jeg tror litt av problemet her ligger i at ledelsen er rett og slett så flinke å debattere skriftlig etter utallige år her inne, at folk uten tilsvarende erfaring ikke klarer å holde følge. Når man taper hardt i en debatt er det lett å føle seg tråkket på.