View Single Post
Herregud, å diskutere om aliens eksisterer er som å diskutere om gud finnes eller hvordan verden ble skapt. Den eneste måten mennesket har til å finne ut svaret på noen av disse spørsmålene er igjennom vitenskapen. Alt av svar på disse spørsmålene nå er unfundert og kan motvises på 1000 forskjellige vis, til og med det jeg sier nå. Selv om en alien stod forran meg i dette sekund vil jeg heller sende politiet på jakt etter den som spika drinken min eller gåt til en psykiater for å få hodet sjekket enn å tro på at de har kommet for å snakke med ubetydelige meg.

Hva tror jeg på? Jeg tror at det definitivt finnes liv der ute, jorden er ett perfekt eksempel på at det finnes. Om de er intelligent eller ikke er det store spørsmålet, kan full være at vi mennesker er så rare at det ikke eksisterer noen som oss.

Jeg er en agnostiker og tror fullt og helt på at det er den riktige måten å tenke på. Men, det betyr ikke at jeg ser ned på religiøse og de som tror på noe annet.. om bare fordi det skaper motivasjon.
Sist endret av Ridge; 11. mars 2018 kl. 05:31.