View Single Post
Du misforstår abc jeg røyker ingenting. Har skrevet om hva jeg tidligere har gjort . Eneste jeg har røyket er joint. Og det gjør jeg ikke nå. Men røyket andre ting før barn men uvesentlig og blande andre ting inn i dette. Men im out! Jeg har beklaget til de jeg skal beklage til og ordnet opp med de som har rett til å dømme meg, så kan jo alle dere med plettfrie liv som henger på freakforum tenke på at man kanskje heller kan svare på spm, og tro dere meg, jeg har hatt mange oppvssksamtaler og wakeupcalls men det er ikke på Internett med fremmede, men med de jeg er glad i. Så enten kan dere svare på spm, eller pelle dere til h ut av tråden min. Og til abc. Just go to sleep og sov som tornerose, eller bare Knus tlf din ellernoe

Barnevernet og politiet er liksom allerede involvert og vet tross alt mye mer om saken min enn jeg har skrevet her. La meg for fucks sake ta oppvasken min hjemme og la freak forum være et sted som faktisk svarer på spm. Og man slutter dessverre ikke å ta dårlige valg eller endrrr seg helt fordi man får barn.
Sist endret av Patchino420; 15. juni 2020 kl. 00:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.