View Single Post
Okei klarering. Jeg selger ikke narkotika, og det er null trafikk her�� kun svigermor, moren min og venner med kids, jo og kanskje 2 fester i året. Really rusmisbruket mitt? Skjønner ikke hvordan du har klart å trekke den konklusjonen der. Jeg går uansett på urinprøver så det må vel gjøre deg litt mindre bekymret for mitt rusmisbruk??

Hva vet du om de har barn? De fleste har det u know og hvilken holdning sier mye? Poenget mitt med det med om mor så hadde brukt heroin er at om jeg så ikke var der har barna mine likevel trygge omsorgspersoner så barnevernet ville ikke tatt de. Hvordan kan du lese slt jeg skriver i værste mening. Jeg gleder meg til du får barn og tror du aldri kommrr til å gjøre feil. Det handler om å rydde opp når man driter drg ut . Ikke værre

Jeg har også vokst opp med rus og kriminalitet, men mine barn vokser opp veldig beskyttet og «vestkant». dette er første ting på deres snart 8 og 6 år som har gått utover dem. Det er ikke noe gangsterhus fullt sv dop. Vi har begge lovlydige jobber og masse aktiviteter vi driver med både vær for oss og som familie. we (Almost) normal. Ikke lurt og kjøre bil med masse drugs på deg, men om jeg ikke hadde blitt stoppet hadde det jo ikke skadet barna. Men dont worry mr popo- skal ikke gjenta seg

Og barnevernet gir deg hva? Jeg har vokst opp i barnevernet og tro meg. Skal jævlig mye til for at foreldrene dine suger mer!

Syns det er sinnsykt og si jeg kanskje våkner av fengsel�� gå og legg deg nå... (om du lurte så er jeg på nattskift på jobb, whatcha doing up now mr streit?)
Sist endret av Patchino420; 13. juni 2020 kl. 04:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.