View Single Post
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Jeg kommer fra Ingenting, jeg startet med drugs og salg på barneskolen og ble kasteball i systemet fra ung alder før jeg sluttet selv med det jeg mener var misbruk rett før jeg ble 18 og siden da har jeg vært en bruker Og ikke en misbruker etter egen def.
Vis hele sitatet...
Spiller ingen rolle, de som gjør rett med en sånn fortid er de som gjør alt for at sine egne barn ikke skal utsettes for og havne i det samme. Det gjør ikke du, du tvert i mot trigger samme vei for ungen din! Og det er jo veldig typisk misbrukere å "etter egen definisjon være en bruker og ikke en misbruker" som du skriver.

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Etter barn har jeg seff roet kraftig ned på festing men jeg er ung og når jeg har barnefri fester jeg ofte, med god samvittighet.
Vis hele sitatet...
SÅ ung kan du ikke være hvis det er 13 år siden du var heroinist og røyka crack som du påstår er way back. Om du så bare var 16 år gammel nå så har du fortsatt et ansvar for å være en forsvarlig forelder og det mener jeg både for mødre og fedre så ja hadde reagert like mye om du var en far istedet for mor. Personlig mener jeg at selvom man bare bruker lovlige rusmidler til og med så tar det seg ikke ut å drive å feste ofte når man har fått barn, da endrer man både prioriteringer og ikke minst verdier i livet.
Sist endret av Mefibon; 13. juni 2020 kl. 04:03.