View Single Post
Revidert utgave: Okai mr abc! Du er jo helt fuckings retardert!! Røyker cola ? Røyker heroin? Jeg har tidligere her inne kommet med ruserfaringer i ruserfaringstråder. Jeg røyket masse av begge disse midlene for TRETTTEN år siden! Jeg bruker Ritalin fordi keg har noe som heter ADHD. Sobril bruker jeg innenfor lovlige doser- har mange blodprøver som viser dette. Jeg bruker 1-2 25 MG om dagen, og om jeg tar 2 tar jeg nr to etter endt bilkjøring. Man har lov å kjøre på en. Vi sitter da igjen med at jeg burde miste barna mine fordi jeg feks tar mdma istedenfor å drikke meg full hver 2-3 mnd? At jeg har røyket hasj?

Og til alle dere som er bekymret for barnevernet og meg. For det første har de ikke igangsatt en sal som går i nærheten ab ordet omsorgsovertakelse. De ser hvor fint vi har det og hvor smarte, reflekterte og nydelige barn jeg har, fulle av kunnskap og glede. Og nei jeg er ikke streit. Anførselstegn betyr vanligvis noe. Spør også gjerne dere selv- om en far var mistenkt for å selge psykedelika, ikke brukte noe annet en medisin fra legen og røyket seg en innimellom og moren til barna var helt streit, hadde dere tenkt det samme? Vi har samarbeidet med barnevernet, og får gode skussmål fra både skole, bhg, psykiater ang medisiner (har over halvert sobril siste 4 mnd) , lege, helsestasjon osv. Jeg dro og tisset bare 4-5 dager etter jeg ble tatt og var clean. 5 prøver senere og Jeg er allerede ferdig med å tisse for barnevernet, Sa de kan ringe meg en dag neste mnd så kommer jeg og tar en siste stikkprøve ( mitt forslag). såååå slapp helt av folkens, de har fått komme inn i palasset, snakket med både oss og de har fått snakke flere ganger med barna alene. Nå skal de snart konkludere og vil da tro de henlegger saken, kanskje med et oppfølgingsmøte om en viss tid eller nor sånt. Man mister heldigvis ikke barna sine av å bli tatt med drugs. og om jeg så hadde brukt heroin og alt som enkelte her påstår så har da barna mine en pappa som er helt ordentlig med god stilling, vi eier egen bolig som vi har jobbet lovlig og hardt for. Til dere som sitter der på freak sin rustråd og dømmer meg så er jeg ganske sikker på mange av dere er mye være, på mange områder. Jeg kommer fra Ingenting, jeg startet med drugs og salg på barneskolen og ble kasteball i systemet fra ung alder før jeg sluttet selv med det jeg mener var misbruk rett før jeg ble 18 og siden da har jeg vært en bruker Og ikke en misbruker etter egen def. Etter barn har jeg seff roet kraftig ned på festing men jeg er ung og når jeg har barnefri fester jeg ofte, med god samvittighet. Jeg skaffet meg utdannelse rett etter institusjon og kjøpte første leilighet som 18 åring. Jeg har investert klokt. Leier ut boliger, jobber superhardt med firmaet mitt, studerer et av de tyngste studiene og får a og b i det meste. Lager økologisk mat til kidsa mine vær dag, de har alt de trenger, går på de aktivitetene de vil og masse gode omsorgspersoner rundt seg. Dere vet kanskje hva jeg skrev her- men ingen jeg kjenner av mine venner, fiender eller andre ville sagt at jeg ikke burde hatt barn! Hopp av hesten folkens. Du lander på beina når du driter det ut om du har et møblert hjem. Og når jeg rotet mrg opp i denne dritten har jeg faenmeg gjort sykt mye for å rulle alt tilbake på plass. Og slutt å hate så kommer jeg tilbake med spennende updates her