View Single Post
Sitat av storetårn Vis innlegg
Ja vil få problemer med besittelse av de stoffene, men eneste som nevnes er en joint dagen før og en sobril 25 før kjøring. Du har lov til å spise benzo bak rattet så lenge du er daglig bruker og holder deg innenfor grensene.
Vis hele sitatet...

Kanskje jeg burde sette meg skikkelig inn i dette regelverket en gang for alle. Gjorde et forsøk for en tid tilbake men alt jeg fant var en liste over halveringstid. Også stod det flere plasser at det var sjåførens ansvar bla bla.

Om noen har link til noen sider om reglene som er skrevet slik at vanlige folk kan forstå dem så pls share. Tenker på sider der det står feks noe om antall milligram man fortsatt kan kjøre på.

Hvordan er det forresten, tar ikke de pillene med rød trekant hver dag. Men har tatt de lenge nok til å ikke ble ruset på det. Er vel mer snakk om ved behov, si 2 max 3 ganger per måned. Er det hvor lenge jeg har stårr på dem eller hvor ofte jeg tar dem so avgjør i forhold til reglene rundt kjøring? I tillegg til sobril så erdet også zopiclone samt paralgin forte og valium i ekstremtilfeller som fly/tannlege/ting jeg tvinges inn i