View Single Post
Jeg begynte på buvidal for noen måneder siden. Før det gikk jeg på Subutex 12 mg per dag. Jeg hadde en uvane med å sniffe og ofte skyte subutexen. Etter jeg begynte med Buvidal er jeg kvitt misbruket, sniffing og injisering. Jeg føler meg også mer kognitivt bedre, mer emosjonell og er mer viril. Fikk tilbake libidoen som vel er på 75 % i forhold til på ca 30 % da jeg gikk på Subutex. Anbefaler alle i LAR å bytte til Buvidal. Du slipper daglig inntak og det holder med en subcutan injeksjon hver måned. Eneste er at jeg skulle ønske de hadde flere doser å velge mellom. Jeg får den på 16 mg som tilsvarer 6-10 mg sublingualt. Kunne tenke meg en litt lavere dose, feks 10 mg. De har en på 8 mg men da må man ta den hver uke. Har hørt rykter om at det kommer flere dosevalg utpå sommeren 2020. Håper det stemmer :-)

Da jeg begynte med Buvidal krevet jeg retten til å bytte tilbake til Subutex om jeg ikke ble fornøyd. Det sa de "ja, selvfølgelig kan du bytte tilbake. Det er bare å si fra" Men det ville jeg ikke. Er superfornøyd med Buvidal.
Sist endret av SebastianS; 11. april 2020 kl. 15:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.