View Single Post
Gjest
Trådstarter
198
Sitat av robhol Vis innlegg
Problemet du har er at ingen kommer til å stole på at idéen din er god før du forteller hva den går ut på og hvorfor den er god. Alle har hørt en million "geniale" pitches som faller sammen ved det aller mest slepphendte av kritiske øyekast, enten de kommer fra regelrette svindlere eller bare folk som er velmenende, men totalt blottet for realisme.

Som andre har vært inne på, det er forsvinnende liten sjanse for at du har noe revolusjonerende som faktisk gjør all denne paranoiaen verdt det. Det er også slik at du er avhengig av dem, og ikke omvendt. Det er neppe noe som har gått dem hus forbi.

Jeg sier ikke nødvendigvis at det alltid er perfekt logisk å drite i alle som skal ha deg til å skrive under på noe før du vet hva du får ut av d-... nei, faktisk, det er akkurat det jeg sier.
Vis hele sitatet...
1. Dette er ikke noe "drøm" lenger, dette er et produkt som virker, slik vi akkurat ønsker, og mange flere tusen der ute sikler etter. Kun litt justering og optimaliserer gjenstår her og der, og så vil dette produktet revolusjonere X bransjen.

Bare vent til det kommer, du er den første her jeg skal linke alt av nettside, app og alt når det kommer ut

2. Du har rett, denne fyren har sikkert blitt pitcha andre(og lignende) ideer som våres tidligere, men av en eller annen grunn har de folka bare "pisspreika", eller ikke lykkes helt fram. So what? so da skal vi bare blottlegge alt av informasjon til han uten videre? som jeg nevnte tidligere, han nevnte gang på gang at han ønsker å få powerpointen tilsendt.

3. den andre sjefen som vi hadde møte med noen uker tilbake(fjes til fjes), signerte NDA og fikk se det faktiske produktet :-)