View Single Post
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Jeg ville anbefalt en Toyota Corolla, Auris eller Yaris om du ikke har behov for firehjulstrekk og har utelukket el-bil.
Om du vil ha billig og liten firehjulstrekker så vil trolig Suzuki Swift passe søket ditt.
Alle de fire nevnte er veldig vanlige biler i Norge og du burde kunne få tak i deler lett.

Subaru er veldig gode på firehjulstrekk, men de ligger også en del høyere i pris kontra de nevnte.

For summen og kravene du nevnte, så hadde jeg valgt en Swift med lav kilometerstand (uten rust). Da sitter du kanskje igjen med noen titusener som du kan ligge i tilfelle noe uforutsett skjer.
Vis hele sitatet...
Jeg slenger med på denne anbefalingen. Jeg har eid 2 Suzuki i litt liv, 1 SX4 og nå 1 s-cross, begge bilene har vært gode biler, klart det er noe billig plastikk og lydisolering er ikke deres sterke side, men motor og 4x4 har det aldri vært noe problem med, vi nærmer oss der vi trenger en bil nr.2 og vi vurderer sterkt en swift som bil nr.2.

Har aldri måtte byttet noe annet enn slitasjedeler på mine 2 Suzuki'er de 12 årene jeg har eid de og de har ikke registerreim som må byttes. Men det er klart har du ingen behov for 4x4 så kan det hende at en brukt ZOE er mer riktig og ikke minst billigere i lengde
Sist endret av Kloakk; 29. juli 2021 kl. 23:38.