View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Ja, også helt enig i det siste Krystallkongen sier om de dype dalene, er gjennom en sånn berg og dalbane nå så jeg vet hva jeg snakker om.

Edit: langt uti speedtåka der så er dessverre det estetiske aspektet ved fotfetish minska litt, litt som ellers i livet.
Vis hele sitatet...
Du er på kjøret? Speed da eller? Og da følger gjerne beroligende etter.

Jeg unner deg ikke det - har en kompis som er på behandling etter halvt år soning ETTER noen måneder paragraf 12 som han stakk av fra.
Han elsker Amfetamin og begynte å mixe med Heroin og piller IV. Solgte for å finansiere.
Amfetamin er knall om det er for en eksamen eller noe slikt, men daglig bruk tar fra deg noe som er vanskelig å beskrive. Man blir empatiløs, sliten og jævlig deppa.
Og så er det så JÆVLIG vanskelig for noen spesifikke mennesker å komme seg av. Er det ADHD som er fellesnevneren? Jeg føler det har mer med selvtillit og selvfølelse å gjøre.
Samme som med folk som bruker mye coke.
Og plutselig, etter noen ukers moro du ha det for å funke optimalt.

Hva er det som laster deg for tiden da equimanthorn?
Og hvor alvorlig er det?

Du snakker om speedtåke, det er artig at du nevner det. Det er jo en tåke (etterhvert), men i begynnelsen føles det motsatt. Alt klarner til, føler jeg når jeg tar fart. Spesielt etter lange perioder uten aka sprekker.
Og etter noen dager på rockern så blir alt tåkete og man surrer, er emosjonell, søvnmangel har man etc.

Moderat bruk løser mye?
Sist endret av krystallkongen; 13. juni 2021 kl. 01:17.