View Single Post
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
312
Sitat av matwoo Vis innlegg
Alltid syntes kriminalitet var kult, alltid hatt psykiske problemer (som angst, tvangstanker) men når jeg var fyllt 13, var det en kompis av en kompis som solgte hasj, jeg spurte helt uten grunn "kunne jeg ha kjøpt 3 gram?" Han ledde og sa ja, jeg ante ikke rusdosen en gang, så kjøpte de 3 og han sa "bruk småe biter" røykte ut av eple-pipe (sett på YouTube) tenkte "faen dette var digg" kunne snakke med folk skikkelig, og slappet av bedre, voila så var jeg inni et miljø og hadde tilgang på så si alt, så det ble litt andre stoffer innblandet.
Vis hele sitatet...
Jeg tror dersom det er så enkelt og komme inne i et miljø er fordi folk aksepterer alle sammen i et sånt miljø. Hvorfor? jeg tror at det er fordi folk ser ofte på nybegynnere som enkle personer og utnytte for og få mer rus selv eller for og få mere penger. Mange folk i disse rus miljøene er egoistiske og tenker kun på seg selv, og går kun etter muligheter til og utnytte folk. Noe som jeg har gjort selv uten og tenke over det. Dette er noe jeg angrer stort på i ettertid dersom jeg nå skjønner hvor mye jeg har fucka de over og vært en dårlig kompis for de.

Rus er selvfølgelig ikke en løsning på utfordringer i livet og masse av disse utfordringene må man bare leve med, men mange inkludert meg selv har valgt og ruse meg fordi det er godt og man slipper og tenke. Det er jo en løsning på en måte men kanskje ikke en veldig bra løsning.

Jeg vil høre deres tanker om hvorfor tror dere folk begynner og vanke med feil folk. Jeg vet ikke 100% sikkert selv hvorfor jeg startet og henge i feil miljø det bare sjedde over lang tid og angrer veldig lite på at jeg gjorde dette. Jeg angrer ikke på det fordi jeg er den personen jeg er idag og er glad for det, uansett hvilke utfordringer jeg har idag så har jeg begynt og tenke hva kan jeg gjøre for og fikse dette istede for og trekke rett mot rusen igjen.