View Single Post
Takk igjen for alle svar!

Jeg kan nå med hånda på hjertet si at etter en ganske kjapp nedtrapping at jeg nå har gått uten Oxy i 3-4 dager totalt.

Det går helt greit faktisk, kjente litt til abstinenser under nedtrappingen men det var ikke noe i nærheten av hvordan det var å gå cold turkey på det møkka rusmidlet her.

Fra noen som har gått fra «eh, jeg føler meg litt bedre or whatever» til å være helt helt i lykksalighet hvor hele kroppen bare stråler av eufori og lyse fremtidsambisjoner så kan jeg nå komfortabelt si at dette er det farligste jeg har vært borti, ikke nødvendigvis fordi du kan dø (som er fullt mulig om du tar mer enn kroppen hæler) men mer fordi at det ikke er noenting som oxy, du faller pladask for rusen fra dag en.

That being said, jeg sitter fortsatt med litt ‘nedsatt livsglede’ om du vil og har det vanskelig med å komme meg på jobb, men det har likevel begynt å komme seg å bli litt bedre. Heldigvis så kjenner jeg sjefen min veldig godt og har fortalt han alt om situasjonen min hvor han har hatt meg i ryggen siden jeg først begynte nedtrappingen.

Ikke noe kaldsvette lenger eller diaré etc. Eneste jeg kan kommentere på er det med psyken og noen dager er jeg veldig utslitt uten å ha gjort så mye. Men for hver dag blir ting bedre.