View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Fantastisk bidrag fra deg som alltid. Jeg tok med Vidarlo som eksempel fordi han er med og sirkelrunker kp i nyere innlegg i denne tråden.

Jeg har ingen interesse av å diskutere på ditt nivå. Jeg tar deg på ordet og «fucker off» tråden. Så kommer jeg tilbake for en liten oppsummering når GME karusellen er over og resultatet kan dokumenteres, for å se hvilke påstander som holder seg å ikke.
Har lagret hele tråden i sin opprinnelige form for morro skyld.

Ha en riktig fin dag alle freaks
Vis hele sitatet...
Det har ikke fallt deg inn at de innleggene får KP nettopp for at de er informative og gode? Begynner å bli lei disse beskyldningene om at det er organisert KP-juks.

Veldig sleipt av deg å bare elegant hoppe over alt av kritikk og så gå på angrep på person.
Nå er vel jeg del av "eliten" her inne så uttalelsene min er vel ikke verdt mye men: myoxo har over en ganske lang tid her på bruket bidratt i bøtter og spann kontra deg.
Nå skal jo det egentlig ikke ha mye å si i enkeltsaker, men ærlig talt så ser jeg ikke hva du bidrar til annet enn spekulasjoner og en irriterende evne til å unngå å svare på konkret kritikk.

Du skyr unna og unnskylder med at Myoxo visstnok diskuterer på "Et annet nivå". Myoxo forlanger bare det mest grunnleggende i en debatt, ikke noe ekstraordinært.