View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har jeg egentlig ikke det store behovet sånn egentlig for benzo sett bort i fra at jeg bor med en straight dame som ikke under noen omstendigheter ville tolerere så mye som en joint i det jeg f.eks smøyg meg ut en kilometer fra huset. Da hadde det vært enklere med en valium tilgjengelig de få gangene i året jeg var ekstra stresset og fikk værk i musklene. Det er synd kratom er så vanskelig å oppdrive da det gjorde underverker. Uansett svært interesann informasjon. Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Er der verdt å miste dama di for a? Er det så nødvendig for deg med piller når du er stressa? Hun finner det ut før eller senere og da blir det et helvete for at du har rusa deg bak ryggen hennes.. Stress er vanlig og kan håndteres på andre måter, stress over tid som fører til muskelverk er også vanlig og kan håndteres på andre måter. Er det ikke bedre å heller dra på spa, ta badstu sammen og massere hverandre og dempe de smertene på en måte som styrker forholdet, enn å ta piller fra svartemarkedet som hun vil regne som narkotika og svik og bedrag og som svekker forholdet og tilliten i forholdet? Bare et perspektiv herfra som jeg ville tenkt gjennom om jeg var deg..