View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Håper Lar er veien ut! Godt å høre at du er lykkelig, og jeg håper virkelig det vedvarer, det fortjener du.

Hva er planen videre nå? Er relasjoner ordnet? Hvordan ser økonomien ut etter snart et tiår på kjøret? Hva er planen for å ordne opp? Gjeldssanering?
Hva med bosituasjonen? Bor du trygt og godt der du er?

Ønsker meg en skikkelig oppdatering, om deg og planene for å få det livet du ønsker, og hvordan du skal gjennomføre det. Syntes og det er mye avsporing, og håper tråden kan handle mer om deg og veien tilbake til livet.

Nå er du i gang, lykke til!
Vis hele sitatet...
Bor trygt og godt.

Økonomien var god til jeg begynte å jobbe, så er bare 2 år med gjeld som må betales. Var ikke før 2016 jeg knakk BSU'en, kokain var det gode penger i. H4. Er noen hundre tusen i utlegg på firma som går på meg personlig dog, så er litt penger etterhvert. Tipper jeg har en liten million i gjeld.

Gjeldssanering blir ikke nødvendig. Har veldig verdifull kompetanse, både formell og praktisk (utdannet ingeniør, klassisk mekanisk ingeniør og bred kompetanse innen robotikk både på hardware og software siden.) Så om jeg må bite i det sure eplet og ta til takke med en "vanlig" jobb så vil jeg enda ligge i det øvre lønnssjiktet. Og til alle som er så ivrig etter å påpeke at jeg ikke er i stand til det nå - det er bare en håndfull år siden jeg var mer heroinavhengig enn nå og hadde fulltidsstilling som ingeniør.

Men ja, en skikkelig oppdatering skal jeg komme med. Vet mer om kort tid, skal ta meg en runde i tenkeboksen og snakke litt med folk osv - så kommer jeg tilbake med noe mer gjennomtenkt. Dette er bare å anse som et preliminært svarr, leggetid for junkier nå

Sitat av Not Normal Vis innlegg
Dama og jeg er på 4 måneder rusfri nå etter noen år med heroin og bup-avhengighet. Ikke at det er en veldig stor prestasjon, men føler det er en god vei. Hjalp veldig mye for livets fristelser å komme seg i en jobb med faste døgnrutiner (9-16 arbeidstid) og ikke minst det å jobbe innenfor et felt jeg synes er interessant. Flott tråd å lese, har fulgt med store deler av veien. Kjenner meg mye igjen i det du skriver, føles kjipt godt å ikke være alene - håper Lar blir en god vei for deg videre. Stå på!
Vis hele sitatet...
Takker for gode ord, kjekt å ikke være alene ja. Enda det føles litt ekstra badass å tro at man er
Sist endret av Tøffetom; 28. januar 2020 kl. 23:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.