View Single Post
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Smart valg Tom. Også er det helt greit å subbe i fengsel, ikke ta det som noe nederlag, du har jo mål om å trappe ned subben etterhvert uansett når rutiner og utmelding vil skje. Skal snart inn selv, men ta å hør med Kriminalomsorgen, de har all info om hvor og når du skal sone. De kan også få fortgang på prosessen om du vil ha det fort overstått, om ikke så ikke kontakt dem. Da er det en ganske lang delay tid som regel hvis man ikke maser på dem selv. Så litt alfa omega etter hva som passer deg best akkurat nå
Vis hele sitatet...
Chill. Satser på behandling, så da "forsvinner" jo hele soningen så lenge tingene skjer i riktig rekkefølge. Litt nederlag å krype til korset etter alle de skråsikre uttalelsene mine av typen "jeg VET at jeg ikke trenger mer enn en runde i rebab" og maksimal-fornektelsen "vi får se det an, jeg tror ærlig talt ikke jeg trenger noe behandling lenger".

Men jeg har nå sagt at "denne gangen blir det annerledes" så mange ganger nå at det umulig kan skade med én til. Nå VIL jeg faktisk bli "clean" (stabil), det har jeg aldri gjort før