View Single Post
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
73
Sitat av fyrsteledd Vis innlegg
Nei det er ikke rævva spørsmål, selv om svaret på mitt spørsmål er mer opplagt enn ikke. Men jeg vil også at folk som ennå ikke har tatt tunge rusmidler, skal reflektere over det. Tydeligvis folk ikke stiller seg dette spørsmål når de gang på gang bestemmer for å ruse seg, og da snakker jeg ikke bare om heroin, men også andre "mindre alvorlige" rusmidler. Et stort antall av innlegg på Freak handler jo om dop. Det er klart at mange ikke tenker over konsekvensene av sine handlinger. Det har jo til og med vært innlegg her hvor folk spurte hvordan de skal skyte heroin, noe de faktisk fikk svar på! Du syns vel ikke dette er greit? Skjønner at enkelte vil prøve å trekke frem moral-kortet ved å si at man ikke skal være "moraliserende" og la folk gjøre hva de vil. Dette er jeg ikke enig i. Jeg mener at det må være grenser for enkelte ting. Frihet blandet med vankundighet fører til kaos.
Vis hele sitatet...
Det er absolutt helt i orden at folk skal få info om hvordan best mulig skyte heroin her. Det sier seg selv at det lønner seg å lære riktig fremgangsmåte først som sist isteden for å stuke ødelegge seg med feilaktig info. Selv mener jeg det er jævlig bra at folk kan få vite ved ett søk at å bruke sigg-filter er et stort NEI med tre utropstegn. Skadereduksjon.