View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du er ikke en kjip kis!

Du er en kis med et narkotikaproblem, som på grunn av narkotika gjør mye dumme ting, slik jeg tolker det? Igjen, vær så snill og sett deg selv først, og la dette prosjektet ligge til du har fått samlet deg.

Du kan utrette masse, og du kan komme deg forbi vonde minner og traumatiske opplevelser uten selvmedisinering. Om du må inn å sone, skjønner jeg at det virker dritt. Men jeg tror det kan være en fin ting for deg nå, og livsnødvendig. Da får du mat, rutiner og helsehjelp.

Ta vare på deg selv.
Vis hele sitatet...
Takk for velmente ord og omtanke. Jeg tror også det kan være bra for meg.

Men tiden for å la prosjektet ligge er forbi. Mitt mål fremover er å finne noen som kan ta over styringen mens jeg samler meg. Teknologien er så langt foran alt det forretningsmessige at jeg uansett tilstand hadde måttet vente lenge før det hadde vært hensiktsmessig å gi gass på det tekniske utviklingsarbeidet.

Var hos behandler i dag, har fått innvilget LAR. Prøver å få på plass behandling i tide til å sone under paragraf §12, få på plass ADHD-medisinering og komme i gang med urinprøver og strukturert tilværelse.

Håper bare jeg rekker å vise frem teknologien for det den er verdt før tiden er ute.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eyy! tøffetom, klarer ikke helt snappe tak i hva denne idéen din går ut på? Må vel kanskje se filmene du har lagt ut, men ser for meg att eg ikke blir klokere da heller.
Vis hele sitatet...
De filmene forklarer ikke mye. Det er bare dokumentasjon av teknisk progresjon. Er ikke mange som har noen forutsetning for å vurdere forretningsmessig relevans av noe sånt.

Men det er en resultat av markedsavklaring i samarbeid med profesjonelle rådgivere opp mot aktuell industri.

Det forbauser meg at folk faktisk tror jeg bare har fått en fiks idé som jeg tviholder ved som en annen idiot. Altså hallo. Jeg har ti tusen realiteter jeg heller ville fornektet enn livsretten til dette prosjektet.
Sist endret av Tøffetom; 11. januar 2020 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.