View Single Post
Sitat av Rosander Vis innlegg
Er det noe feil der?
Hvordan du definerer drugs får være din sak men det jeg ser er noen som sitter på kamera å _nesten_ reklamerer for å bruke stoff.

Og det er en reell fare for at andre kan begynne eller Evt bruke flere typer stoff når de ser slike videoer så jeg er svært kritisk til det du publiserer.

Og helt ærlig, dette er bare legitimering av eget missbruk.
Rivotril gir deg ikke annet enn rus i situasjonen du er i og du viser svært dårlig dømmekraft når du benytter noe du selv sier har høy risiko for avhengighet som erstatning.

For all del, jeg håper dere klarer dere men jeg tror dere må ta helt andre grep.
Vis hele sitatet...
Wow, personer som deg har jeg veldig lite lyst til å fortsette samtaler med. Jeg ser ikke på det å røyke en bong som reklamering; da dette blir gjort i filmer, og ikke minst, andre YouTube videoer.

Om du ikke liker det du ser, så får du la være å se på.
Så store deler av verden har legalisert bruket allerede, og det er derfor jeg snakker engelsk for å forsøke å nå ut internasjonalt, der dette er mer godtatt.

Legitimering, pfft. Har du hørt eller lest hva jeg allerede har skrevet så må du skjønne at jeg er livredd stoffet etter det jeg har vært gjennom.

Time will show, uansett. Kanskje du til og med har rett?
Sist endret av Not Normal; 6. august 2019 kl. 16:27.