View Single Post
Sitat av fyrsteledd Vis innlegg
Ikke vondt ment mot noen, men etter å ha lest i innlegget hva dere hadde gått på, forventet jeg at dere skal se annerledes ("nedkjørt") ut. Lykke til med nedrusingen!
Vis hele sitatet...
Helt ærlig så har jeg/vi gått et par dager uten en god del ganger uten at det har påvirket oss noe veldig. Vi har også tatt større mengder slik at det sitter lenger i kroppen, selv om halveringstiden er den samme, så er det mer å halvere.

Merker det på formen i dag, og merket det spesielt i natt.
Etter en dårlig start på natten så bestemte vi oss for å ta enda en rivotril for å forsøke å roe kroppene. Det er en helt enorm forskjell på å gå av opiater uten GABA preparater enn med, det er helt sikkert. Det er veldig mange ting benzoene absolutt ikke hjelper for, men det er en del av kampen.

Da vi var på avrusning fikk vi selvfølgelig kun suboxone, og det var en helt jævlig opplevelse da vi nulla. Jeg forsøkte å forklare for legen at benzodiazepiner i en kort periode ved fullstendig avvending hadde vært utrolig hjelpsomt - men du/dere vet vel hvor vanskelige og strenge de er på sånt. Vi kom oss fint igjennom, da. Selvfølgelig var sprekken rett rundt hjørnet..

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Veldig nice at dere åpner opp livet deres sånn! Creds for den.
Nettopp ferdig å hoppe av Subuxone etter noen månders missbruk selv, gjorde det mens jeg var på ferie.
Det var lite trivelig, men det gikk seg til, så ønsker dere lykke til.
Selv fant jeg ut at en Lyrica hjalp mye når de fysiske plagene hjallet som værst.
Takk for åpenheten deres, at dere setter fjes å menneskelighet på noe som er tabu å stigmatisert! <3
Vis hele sitatet...
Takk for det! Godt å høre at du har kommet deg gjennom - gratulerer så mye!
Kan tenke meg at det var en kjip ferietur, ja..

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Selv fant jeg ut at en Lyrica hjalp mye når de fysiske plagene hjallet som værst.
Vis hele sitatet...
Nettopp! Lyrica eller benzoer er fantastisk når det peaker som verst. Enn så lenge man passer på å begrense hvor ofte og lenge man tar det, så kan det gjøre underverker. Spesielt i slike situasjoner.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jobber på en avrusningklinikk så blir spennende å se på progresjonen deres fremover ��

Høres lurt ut å ha et prosjekt å holde på med for å holde seg i aktivitet istedenfor å sitte på et rom på en institusjon/hjemme med tankekjør.

Håper dere klarer å støtte hverandre igjennom denne tøffe perioden dere har fremfor dere, istedenfor å friste den andre slik at dere begge sprekker.

Jeg heier på dere
Vis hele sitatet...
Så interessant! Jeg håper virkelig dere kan lære noe av hvordan enkelte ville ønsket å gjøre det. Jeg sier ikke nødvendigvis at min metode er riktig, og det er mange som feiler på sine egne metoder - men plukk opp de positive tingene og bring det videre inn i helsevesenet. Nå er du kun én person (ut fra det jeg vet), men hadde flere lest seg opp på hvordan vi kan rehabilitere via metoder som disse, så tror jeg vi hadde hatt en høyere suksessrate.
Sist endret av Not Normal; 4. august 2019 kl. 12:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.