View Single Post
Sitat av carttown Vis innlegg
Supert! jeg er på min andre måned her tenker mindre på hvor godt det hadde vært med en smell nå enn det jeg gjorde, faktisk ikke tenkt på det på flere uker, å den følelsen er plagsom, det vet du sikkert hvis du kjenner til det sjæl. Jeg er nå i rehab å skal være her i 6 måneder totalt, jeg skal prøve å få rett medisiner når jeg er ferdig her, tenkte da på deksamfetamin også å få tilbake vivalen min, vil også sjekke testoseronnivået mitt igjen, men da ligner det seg nesten en typisk speedfreak igjen likeså xD, men en av delene må jeg jo ihvertfall ha, jeg skal også ta en ketamin behandling tenkte jeg som koster noen tusen, men som jeg har glemt mange ganger.

jæjæjæ det ble ikke noe historie på meg, kanskje jeg skriver et inlegg om hvordan det starta osv senere
Vis hele sitatet...
Jeg var heldigvis ikke så dypt inni det, speed er det jeg hadde mest respekt for og var mest forsiktig med sånn sett. Greia er jo som du og andre sikkert vet, at de gode unnskyldningene for hvorfor det hadde vært digg med enda en speedsession ble flere, flere og flere til det punktet hvor jeg måtte si stopp. Det, og mye greier som skjer i livet akkurat nå fikk meg til å snappe ut av det og jeg har ikke lyst på det en gang.

Masse lykke til med å fortsette uten, og ikke minst med ketaminbehandling! Så lenge jeg klarer og forholde meg til kun kannabis, alkohol og Ketamin så skal jeg være fornøyd, det klarer jeg!

Edit: når jeg leser gjennom hva jeg skrev i den tråden her blir jeg ganske flau over meg selv merker jeg, og jeg burde ikke det mtp at jeg verken er den første eller den siste som har trengt å ventilere en anonym plass men dog. Men men, det er vel bare et levd liv, det her og. Hvis noe er dette bare en massiv motivasjon for meg om å fortsette å holde meg unna pepper, så det kommer noe godt ut av alt!
Sist endret av equimanthorn; 3. august 2021 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.