View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Hæ? Hva snakker du om? Hvilken stråling? Vet vi ikke frekvensen til lyd og gammastråler? Hvor mange vekttall har du i fysikk?


Jeg har ingenting imot spirituelle folk, og tar ofte til motmæle mot den blinde, dogmatiske rasjonaliteten her inne. Det jeg har noe imot, er folk som sauser inn fysiske begreper de ikke aner hva betyr for å argumentere for spiritualitet sin. Tro gjerne på spøkelser, Gud eller fjøsnissen, men ikke bland elektromagnetisme og kvantefysikk inn i det. Det ser bare teit ut.
Vis hele sitatet...
Ja...blindhet kan du mye om du som vet så mye, vet ikke så mye om den andre verden dømmer deg ikke men vær open minded og ikke steng deg fra sånnt

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Spøkelser (av middelnedertysk spôkenisse, av spôken, «å gå igjen», «å utføre trolldom»), også kjent som
gjenganger, gjenferd, dauding, skrømt og gespenster, er i folketroen paranormale skapninger, avdøde
mennesker hvis sjeler går igjen på jorda i etterlivet.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke på spøkelser i den forstand at de er bevisste, tror på at det er bilder og energier type ting som går igjen
Sist endret av Motorcross; 14. juni 2021 kl. 00:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.