View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Mye trist lesning der @equimanthorn, but on the bright side
så høres det ut som om du har blitt en bra kar til tross for omstendigheten.
Vis hele sitatet...


Takket være mora mi. Har aldri vært så personal på Freak før som nå og det kom jaggu en tåre gitt, men alle de grå håra jeg har skapt på hodet hennes som følger av idiotiske valg gjør ulidelig vondt og forholde seg til. Hun er mitt moralske kompass, min følelsesmessige regulator (hun klarer faen alltid og roe meg ned eller få meg ut av et lite produktivt tankekjør) bare ved å åpne kjeften noen ganger, vi er også veldig like så vi kommer godt over ens som voksne og ho er ingen hønemor så vi kan prate om det meste, drøye jokes og sånn, dessuten jobber hun med å regulere folk, og hun. er, utenom hun jeg roter med for tida og meg selv den dama med de høyeste antennene ever, du kan ikke skjule en jævla dritt for ho, som har resultert i at jeg gang på gang har blitt busta med knark som knuser henne fullstendig, mtp så mange i hennes familie også ble bare helt bæsj så fort flaska kom på bordet. Men dynamikken oss i mellom består av mye kjekling men det ligger mye kjærlighet bak begge to ikke helt klarer å uttrykke noen ganger. Syk har hun blitt og så når jeg stuker med så mye drit som jeg presterte nå i det siste føler jeg meg som definisjonen på utakknemlig!

Men, det gikk nå bra på et vis. Jeg tok en bachelor, kom aldri i gang med musikken selvom jeg har mad talent som bare skylles jævla mange ræva omstendigheter samtidig men det kommer seg vel, er ikke akkurat utgammal. Det har du dog rett i da Vindaloo, jeg er genuint en jævlig ekte fyr, og etter hvert som jeg har blitt husvarm her på Freak så merker jeg at jeg er mer og mer meg selv. Du er en real kar du og virker det som, Vindaloo. En dag tar vi den ølen vi prata om vøtt.