View Single Post
Derfor jeg skrev "ish" der, fordi jeg er ikke spesielt opptatt av Frp. Jeg kunne selvfølgelig ha gjort mer research før jeg postet, isteden for å bruke hukommelsen som viste seg å være feil. Shit happens.
Selvom du måtte mene det er endimensjonalt og lite opplysende, så må du for all del kunne mene det så mye du vil, uten at det blir gjort om til fakta fordi du sier det. Så vidt meg bekjent så sitter ikke du på fasiten over hva som er opplysende eller ikke for hver enkelt.
Jeg ser i ettertid at jeg med fordel kunne formulert meg mindre svart/hvitt. Fordi det er selvfølgelig individuelt hvordan man ser på ting. Men det er nå sånn at jeg hovedsakelig kommenterte min oppfatning av hva jeg tenker og ser rundt det at Sylvi blir ny leder.
Noen vil være enig med meg, andre ikke.
sånn går no dagan.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
No er det litt vel eindimensjonalt å anta at det kjem av leiaren.

Hagen leia eit parti som vari opposisjon, og stempla seg sjølv som i opposisjon. Dei levde på å flagge standpunkt som var urealistiske. Siv Jensen tok FRP inn i regjering, og då var det brått ikkje like enkelt å love ting - for dei hadde makt og ansvar.

Viare er det jo blank løgn at dei låg rundt 20% med Hagen
Vis hele sitatet...
Den store tabben til Frp var å bli sittende i regjering når KrF og Venstre kom inn. Det er vanskelig å legge skyld på andre enn daværende partileder som var Siv.
Partiet lå forsåvidt rundt 20-tallet i lengere perioder med Hagen. Det var også da de hadde mest makt, i opposisjon.
Sist endret av Sadhana; 10. mai 2021 kl. 02:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.