View Single Post
Sitat av ttj Vis innlegg
God kveld godt folk, kom over noe litt utenom det vanlige - Link til nyheten
Har denne journalisten da fyrt opp denne "jointen" for å få en lukten, smaken
eller kanskje har han tatt en prøve med til laboratoriet hva sier seg i mot at det ikke er en vanlig rullings av filter

Hvor får han sitt solide grunnlag fra
Vis hele sitatet...
Dette er hva som står skrevet under bilde av jointen:

Sitat av salangen-nyheter.com
Denne er rullet med en type filter og papir som sjeldent brukes av tobakksrøykere, og inneholder nok mer enn bare tobakk!
Vis hele sitatet...
Det er jo en antydning og ikke en bastant påstand, og spør du meg, er antagelsen rimelig presis.

Sitat av ttj
Er det noe vits å blåse slike saker opp i media, er problemet virkelig så stort?
Vis hele sitatet...
De har tydeligvis ikke så mye å skrive om, for Salangen skriver videre:

Sitat av salangen-nyheter.com
Nettavisens journalist var forleden formiddag ute med kamera og fant denne på fortauet ovenfor kulturhuset på Sjøvegan
Vis hele sitatet...
Og selv om dette er dagligdags kost i Oslo og andre større byer er det ikke like vanlig overalt i vårt langstrakte land.

Og jeg synes ærlig talt du gjør et større nummer ut av at nettavisen Salangen-Nyheter har skrevet om sneipen enn hva nettavis-redaksjonen selv gjør ut av sneipen.

Sitat av ttj
Nå kan dette i første omgang også være en helt alminnelig sær type som liker rullingsen sin best med papir filter isteden for å få tobakk i kjeften
la oss nå si han ikke veit du får kjøpt filter tips som i vanlig sigaretter til rulletobakk.
Eller er det brukerens ansvar å "skjerme" samfunnet?
Vis hele sitatet...
Her synes jeg du "ror så vannet spruter", og synes du virkelig scenarioet du legger frem er mer sannsynlig enn Salangens antagelser? Det synes hvertfall ikke jeg