View Single Post
ajniN: Det du kan slutte med er å te deg som en trangsynt, bedrevitende tåpe. Fordi dette er din erfaring med folk fleste betyr det ikke at du har rett til å dra alle under en kam. Du vet absolutt niks og nada om Twisted Mushroom og hva han har forsøkt å gjøre gjennom livet sitt for å hjelpe de som trenger det. Ei heller hva han har sett. Det er faktisk flaut å se slike nedverdigende innlegg fordi enkelte (som deg) vil blåse opp fjærene sine. Og neste gang du absolutt skal mase og klage over andres måte å skrive på burde du dobbeltsjekke ditt eget innlegg først, for å si det på den måten. Skjerp deg.

Når det gjelder pengene i vesken ville jeg forsøkt å levere dem inn så fort som mulig. Hadde blitt et nervevrak av å ha dem i nærheten av meg. Gud vet hva som kunne skjedd. Har vært vitne til at folk har lagt igjen mistenkelige vesker på toget før, og da visste jeg at det ved all sannsynelighet var enten narkotika eller penger i den. Hvem vet hvilken person som kunne sporet meg opp for å få fatt i dem igjen. Ellers ville samvittigheten tatt knekken på meg. Jeg hadde jo ikke hatt peiling på hvem som hadde tjent inn disse pengene eller hva de var ment til å gå til. Det er jo tross alt et annet menneske som eier dem, og det er ikke riktig å stjele uansett hva.