View Single Post
Direktør
Lunar's Avatar
437
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er godt kjent for politiet.
Nylig gjorde jeg et alvorlig lovbrudd. Senere samme dag ringte det på døra, jeg spurte gjennom døra hvem det var.

Presten.

Hva gjelder det?

Jeg kan ikke si det uten å se at du er Navn Navnesen.

Okei, hvis presten ringer på døra så kan det være et dødsbudskap eller lignende.

Åpnet døra. En hånd griper tak i hånda mi, og den andre nappet ut telefonen fra hånda mi. Rett på med håndjern. Tre sivile politifolk.

Jeg tror at de valgte denne fremgangsmåten for å sørge for at jeg ikke rakk å ødelegge bevis, eller låse digitale enheter slik at de ble kryptert. Alt her er kryptert.

Gikk bra i seg selv, de fikk ikke tak i bevis eller mulighet til å få tak i bevis. Jeg slapp ut av arresten etter et par døgn, uten noe om og men. Enkel sak for meg. Blir ikke tatt.

MEN; Nysgjerrig: Kan de lovlig lyve om hvem de er for å få meg til å åpne døra? Jeg har ikke tenkt å gjøre noe med saken, jeg kan ikke bevise at det skjedde heller. Bare nysgjerrig as fuck....
Vis hele sitatet...
De dropper som oftest å si hvem de er med mindre de er i fare for å bli skutt,, innsattsstyrken skreik bra hvem de var når de kom hvertfall!

Men det kom sivil og tok alt datautstyret mitt(det var også kryptert) men da sa de ikke hvem de var.. Trudde det var en spørreundersøkelse jeg.. Trur jeg Låser pcen når det ringer på fra nå av!