View Single Post
Har jobbet med innen dette yrket 12-13 år, mitt beste råd...bit tennene sammen. Ja de første ukene er tøffe, men så begynner kroppen og bli vandt til jobben, våkne tidlig og du lærer deg hva du skal gjøre. Da blir alt lettere og det kan faktisk bli artig å gå på jobb.
Redningen for meg tror jeg var fantastiske arbeidskollegaer og masse humor .
Et annet råd er legg deg til faste tider hver kveld, jeg for min del tok kvelden rundt 22 og sto opp en time før jobb (hadde et stykke å kjøre), men nok søvn er et must.
Kjøp deg gode innleggsåler til støvlene, vil tro du får utlevert arbeidstøy. Mye ståing på betonggulv, pass på at du står på avlastningsmatte på gulvet. Får raskt problemer med rygg og føtter om du ikke gjør dette. Gode klær er også et must, er vel en 3-4 grader der du skal jobbe, så gode underklær (gjerne ull) er et must.

Er vel en 5 år siden jeg sluttet med dette, men vi hadde iallefall da hørselsvern med radio som vi fikk utlevert, det er en god ting å ha. Kan bli tussete i hodet av å stå i egne tanker hele dagen. Mulig verden har gått framover og de ha hørselvern med bluetooth nå, slik at du kan koble til egen telefon med musikk.

Noen råd på veien høstet av egne erfaringer...lykke til