View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du har vært tvangsinnlagt på psykiatrisk avdeling og blitt gitt div. diagnoser og likevel kom du inn i FSK? Du lyver.
Vis hele sitatet...
Jeg er friskmeldt fra å ha alvorlige sinnslidelser. Men jeg har til tider vært syk nok til at psykiatrien var et godt sted for meg. Min grunnlidelse til og begynne med var PTSD og depresjon. Og det er ingen alvorlig sinnslidelse i seg selv. Men som årene har gått så har pstd-en mer eller mindre gitt seg og gått over. Når det er sagt så vil jeg si at jeg lider heller ikke av tvangstanker eller handlinger i det heletatt. Jeg gjør, tenker og sier alltid noe nytt uansett faen så repeterer jeg ting svært sjeldent. Ikke lider jeg av vrangforestillinger heller. Da jeg er en svært raajonell, fornuftig og logisk intellegent. Jeg ser eller hører ingenting som ikke er der heller. Mye av det som har skjedd skyldes kanskje rus mer eller mindre. Men jeg har tålt det meste og kommet godt ut av det. Jeg kan vel si at jeg ser lyset og gjør de rette tingene fremover så skal ting gå svært bra. Så FSK og vitenskapsmann ble drømmen i oppfyllelse.

Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Kanskje han prater om LSK. Mange "Gærninger" i Lillestrøm, det har jeg selv erfart.

PS. sier kun dette da humor kan hjelpe på det vonde & mørke
Vis hele sitatet...
Nå. Jeg har også en svært lukrativ skuddfot. Jeg har foten til David Beckham. Men valgte aldri fotball. Jeg spiller litt på løkka og litt for meg selv da. Vil ikke si djevelen selv var noe særlig skremmende heller. Tvært imot. Men jeg skal holde tråden oppsatert og noe mer skjer. Mine kort er åpne da jeg mener jeg ikke har gjort noe galt heller.
Sist endret av Aztalon; 12. september 2018 kl. 22:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.