View Single Post
Sitat av kmsc Vis innlegg
Veldig interessant, fascinerende.

Det høres ut som du opplever veldig sterke opplevelser Aztalon, og mye av det høres stressende ut. Du sier du møtte lucifer, har du enda tilgode å møte gud? Nøyaktig hva er disse onde kreftene, er det krefter fra helvete?

Vanskelig å si nøyaktig hva dette kan være, men jeg tror nok ikke du er besatt av andre enn deg selv. Men du virker overbevist, du sier du ble forbannet på sykehuset, hva om det er det eneste stedet du kan få løftet deg, kvitte deg med forbannelsen? Har det faktisk skjedd at du brente ned huset ditt?
Vis hele sitatet...
Hei. Du var mer det relative mest fornuftige svaret her sånn hittil. Ja det er noe "utenom" det vanlige som skjer med meg, eller har skjedd. Men hva det kan være kan som sagt drøftes og diskuteres. Dermed må jeg si at jeg vet hva forskjellen på noe jeg vet jeg ser, hører eller opplever. Er enten ekte eller uekte. Ikke logisk eller irrasjonellt så vet jeg det. Jeg har kommet inn i FSK forresten. Men hva skal jeg si som er relevant som hvordan jeg opplever alt dette som sikkert kunne vært tatt ut til film nesten. Eller en sabla god artikkel hvertfall. Så har livet mitt til nå bestått i all slags tenkende hendelser som virker bisarre for den som ser, hører eller vet om historien bak meg til nå. Alt jeg vil si er at lys er sterkere enn mørke. Og sånn kan man se det på med ondskap og godskap eller godhet også. Godhet er sterkere, varer lenger og er bedre enn ondskap. Jeg vinner med godhet over alle overnaturlige vesner jeg måtte møte. Så lenge jeg har godhet i meg skal alle mine neste gjerninger være lojalt til min universale godhet. Rettmessighet varer lengst av alt.