View Single Post
Hei igjen folkens. Det jeg prøver å formidle er at jeg er besatt og ikke sinnslidende. Og før jeg ble besatt så var jeg mest sannsynlig forhekset. Og at medisiner ikke virket på noen av delene. Jeg har prøvd alt man kan ta for psykose, bipolar og schizofreni. Hvis du ikke vil tro på meg å tror alt er psykiatrisk her i verden så er det på tide og kanskje våkne litt og kanskje ta en pille til mot ignoranse og se deg litt mer rundt omkring så kanskje du lærer noe. Ergo ikke alt er psykiatrisk her i verden. Noe av dette kan også kanskje skyldes at jeg er uhyre intellektuell. Så intellektuell at det nesten har gått over hva som er taket på skalaen og mer enn det. Nesten trollmannske lengder. Jeg tror og sier dette fordi ikke bare tross for å ha et stort geni. Så har jeg hatt en form for magi i meg som jeg kan kjenne og bevege og kontrollere inni meg. Mye likt slik sholin munker beveger energier fungerer dette også på meg. Magi er ofte i dagligtale omtalt som hekseri, voodoo eller svart magi. Men i dette tilfellet dreier det seg om en med trollmammskraft og ikke noe onde krefter. Heller mot det gode. Da jeg i all rettmesssighet går inn for godhet og ikke onde. Jeg er ofte ikke langt fra nirvana selv etter alt dette med meg. Jeg har gått imot alle lengder og drevet djevelutrining og eksorsisme på meg selv. Dette har hjulpet meg også da jeg fikk hjelp av Fenrisulven etterhvert. Og fikk også kontakt med det gudelige hvor jeg fikk guds velsignelse og lånte hans krefter derretter i en periode. Jeg har også sagt at jeg var så si en god atheist før dette. Men i dette så har jeg ikke noe logiske svar eller faste bevis jeg vitenskapelig kan forklare. Og til sist. Da jeg våknet av den katten som ble lemlestet, torturert og drept rett utenfor soveromsvinduet mitt. Så var dette en svært ond ulv. Den hadde mest sannsynlig luktet meg da jeg hadde vært ute og gått i skogen tidligere og fulgt etter meg hjem og ventet på meg utenfor vinduet mitt da jeg sov så kom denne katten istedetfor og da ble den tatt. Så vi har kanskje en menneskedrepende ulv i tillegg. Det kan jeg ikke helt svare på men den virket svært aggressiv. Jeg hørte den knurre og den var helt sjukt jævlig aggressiv. Og det var noe nifst med hele huset så jeg klarte ikke stoppe meg selv da jeg tente på. Jeg husker jeg skrek Satans synthax der inne i sinne. Det bare brøt ut av meg der inne i sinne og redsel etter disse fenomenene. Og etterpå forsto jeg hva Satans synthax var. Det er en synthax som får singularitet og ødelegger verden. Man snakker en skapelse som blir så mektig at den tilslutt kan få oppimot magiske krefter og være gudelignende mektig og magisk. Man vil ikke at slike ting skal bli onde.