View Single Post
Du kan ikke se at jeg er ''narkis'', men utsende mitt har blitt endret av bruk av illegale stoffer noe er permanent andre gjenstår å se. Jeg er 22år og brukt rusmiddler siden jeg ble 15/16 hatt et par år hvor jeg tok hva som helst hele tida. Jeg var på en måte avhengig av å være rusa enn et spesifikt rus. Nå er det bare tjall 1-2x i uka og 1-2x i mnd jeg tar opiater eller noen striper cola. Jeg har bare blitt mer voksen og det er mest økonomi og at konsekvenser er noe jeg tenker på som har gjort at jeg har roa meg noen hakk.

men ja jeg har masse arr på ryggen etter kviser. Var et par ganger hvor jeg våken flere dager på fart uten å dusje og jeg fikk noen massive utbrudd på ryggen og brystet som har gitt stygge arr. Jeg har også noen arr etter å blitt kuttet med kniv av noen i psykose/rus, (hadde ikke skjedd om jeg ikke brukte rus og søkte dette miljøet). Har Arr etter å ramla å skrapt meg i fylla/pille rus, beinet mitt plages jeg med av smerter etter jeg crashet en sykkel i rusa tilstand. Stemmen min er veldig mørk og heshet etter jeg røykte sigaretter fra jeg var 12 til 20. Musklene i ansiktet mitt var vokst pga bruk av steroider (kanskje ikke rus men illegalt er det) så ansiktet mitt ser mer firkantet ut, musklene i panna har vokst så det har kommet litt rynker der. Hår festet mitt har beveg seg litt bak. Pga alt dette her så vil de fleste tippe jeg er 25-26år, får jeg skjegg så tror folk jeg er i 30årene.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 27. november 2022 kl. 19:45. Grunn: skrive feil