View Single Post
Trådstarter
4
Sitat av Sarv_2 Vis innlegg
Tror ikke de ansatte er så veldig strenge, selv om det er slike formaliteter. Det er sikkert variasjon der, som ellers i livet. Noen er strenge, noen er chill.
Tror ikke det er "ekstremt" fokus på trening nei. Men høres ut som det er litt obligatorisk utendørsaktivitet, men som ikke er så veldig fysisk krevende. Rusleturer i rolig tempo og slikt. Hørte ene dagen hadde de vert ute et par timer og spilt det der kubbe-spillet om du vet hva det er. Sikkert en og annen fjelltur innimellom som ikke er så alt for lang og tung da. Men tror ikke de blir piska i et forykende tempo da. Tror ikke det er "ekstremt trente og friluftsglade personell" der. Men har ikke peiling, har som sagt ikke vert på opplegget der selv. Passiv kan sikkert svare bedre.
Vis hele sitatet...
Ok, takk. Så for meg litt sånn strenge og veldig opptatt av disiplin fra personell, og fikk litt inntrykk at det virket litt som 6 måneders treningsleir. Kan hende jeg misforsto, men om det er mer slik lek som kubb, så er det ganske greit. Men kvier meg for fjellturer og slikt er veldig dårlig kondis.