View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvorfor bryr du deg om hva andre mennesker synes om deg? Jeg er dønn seriøs nå.

De jeg kjenner som har komplekser med seg selv, er de som tenker alt for mye på hva andre synes om de. Feks hvilke klær de skal ha på før de går ut, osv.

Ser fram til et svar. Gir du et ordentlig svar, har vi brått rotårsaken til problemene dine
Vis hele sitatet...
Fordi jeg har selv opplevd å blitt pekt og ledd av på gata av gutter på min egen alder uten noe spesiell grunn. Sist nå på mandag gikk jeg fordi McDonald’s( der alle ungdommene på min alder henger), alle fotballgutta som satt inne, snudde seg, pekte på meg og ledde. Har selv opplevd at jenter har kjørt forbi meg i bil, tuta, gjemt ansiktet sitt å filma meg og ledd av meg mens jeg bare går hjemover. Har ikke gjort noen noe og vet ikke hvorfor jeg absolutt skal bli ledd av hele tiden. Ble kasta egg på av noen ungdommer i fjor også, mens de kjørt forbi meg, filma og ledde av meg. Skal nevnes at der jeg bor, kjenner alle hverandre på ett eller annet vis.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det her kan ha mye å si, kanskje du kan tilby deg at du får ansvar for noen av de daglige gjøremålene, start lett og se hva som skjer.
Vis hele sitatet...
Ja kanskje det kan hjelpe👍
Sist endret av mordi123; 3. februar 2022 kl. 15:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.