View Single Post
Sitat av GoingCrazy Vis innlegg
Eneste som hjelper meg og de fleste er trening for psykisk helse, inkludert selvtillit
Vis hele sitatet...
Driver med bodybuilding, og er ganske selvsikker når jeg er på gymmen men med en gang jeg er hjemme og er alene så blir jeg så sinnsykt usikker igjen.

Sitat av GoingCrazy Vis innlegg
Eneste som hjelper meg og de fleste er trening for psykisk helse, inkludert selvtillit
Vis hele sitatet...
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hvordan er du på rutiner og daglige gjøremål?

For meg er den største boosten å gjennomføre det jeg har planlagt igjennom dagen, helt mundane ting som å rydde leiligheta, klesvask, skrubbe badet etc etc.
Man føler seg så mye mer fortjent til å slappe av etterpå.

Kanskje gjøre noe med omgivelsene dine? Kjøp deg en stueplante som du prøver å holde liv i, ny lampe på veggen? Slike ting hjelper veldig på meg, så jeg har RGBW LED i stuen som jeg varierer farger på.
Vis hele sitatet...
Bor hjemme med mamma og søstra mi, så har ikke så mye gjøremål i leiligheta, kan såklart begynne å gjøre mer. Driver å leter etter jobb men det er ikke så lett i byen jeg bor i. Skal muligens flytte til nærmeste storby til høsten, men det kjennes ut som at det er evigheter til.
Sist endret av mordi123; 3. februar 2022 kl. 15:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.