View Single Post
Hvorfor gjemmer du deg bak anonym bruker "definert ku"? Du skriver på et språk som får det til å virke å virke som du enten studerer eller praktiserer noe innen det psykologiske felt. Du kommer med destruktive anklagelser, og begreper. Dette narsissistiske raseriet du snakker om, det du merer å kunne se gjennom mine innlegg i denne tråden. Det finner du ikke i meg. Hvor har du der fra at jeg er fullstendig blottlagt egenskapen til å se, og annerkjenne andre?

Så kommer hersketeknikken, der du bruker min ærlighet mot meg. Min angivelige paranoide personlighetsforstyrrelse, omdanner du til psykotiske dimensjoner og paranoid psykose. At jeg skal fortsette å ta pillene mine, eller takke ja til pillene jeg angivelig har blitt tilbudt. Det hele virker for meg som du forsøker å danne en aggressiv reaksjon hos meg, med din "nøie" analyse av denne tråden. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg tro du forsøkte å vende hele forumet mot meg, nå er det vel "paranoiaen" som snakker eller hva?

Jeg skjønner ikke årsaken til at du prøver å sverte meg, annet enn at du selv har blitt veldig provosert av hva du leser her. Jeg er ikke ute å fisker etter annerkjennelse som du så overbevist skal ha det til. Men får å gå inn i meg selv. Jeg prøver å komme et skritt nærmere hva jeg virkelig er. Hvor enn kaotisk, psykotisk eller nevrotisk det måtte virke for den enkelte.

Sitat av tihihihi Vis innlegg
Vil tro det er få foreldre som ville kjent på følelser av frykt og skuffelse pga. din spedbarnskritikk. De ville nok heller ha reagert på denne oppførselen med undring, kanskje avsky, og lurt på hva som feiler deg. Ta medisinene dine du.
Vis hele sitatet...
Du også, det går igjen og igjen. Er like før jeg sier ta "pilla di sjæl" Jeg ville ikke ha sagt noe som dette. Det var bare et eksempel.
Sist endret av Ellipsis; 26. august 2017 kl. 02:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.