View Single Post
Jeg vokste også opp med mye spill. typ gameboy, playstation, pc-spill osv. I dag er jeg 20 og gamer lite, men fram til en 17-18 års alderen hendte det at jeg kunne legge en del timer daglig i et spill som f.eks. Skyrim. Jeg hadde altså perioder hvor jeg spilte veldig mye (Runescape brukte jeg mye tid på husker jeg) og perioder hvor jeg ikke spilte i det hele tatt.

Interessant om du forteller hvor gammel du er forresten?

Jeg får (mindre enn jeg pleide, dessverre )mye glede av å være rundt venner, sosiale situasjoner og ville definitivt følt at en dag er "kastet bort" om jeg hadde brukt 8-12 timer på gaming en dag. Vil minne deg på at jeg overhodet ikke prøver å være nedlatende, jeg skriver dette innlegget fordi jeg er genuint interessert, sjef!

Er du glad for tiden eller er du litt nedstemt? Jeg forbinder ofte det å isolere seg og bruke mye tid hjemme med depresjon. Jeg har selv vært deprimert tidligere, og er faktisk lettere deprimert nå for tiden. Jeg tilbringer påfallende mye mer tid alene og gjerne inne enn jeg gjorde i f.eks. sommermånedene.

Hva ønsker du å jobbe med, har du noen ambisjoner sånn i forhold til å oppnå noe stort? Er du glad i penger?
Sist endret av krystallkongen; 13. oktober 2016 kl. 23:27.