Tråd: Mdma og PTSD
View Single Post
Hei. Er en voksen mann som også har diagnosen PTSD. Lever relativt sundt, er bevisst på hva jeg spiser, drikker ikke så ofte alkohol lenger, og trener 3-5 ganger i uka. Hadde på forhånd lest meg grundig opp på temaet MDMA og PTSD, og tok ca 100 mg for ca 6 uker siden. Gjorde det alene - ville ikke ha noe "stress" rundt meg - og og etter ca en snau time "kicket" det inn. Først litt varm og "kriblete " i kroppen - konsentrerte meg om å puste rolig og jevnt - og så: oooh my - wooow - så nydelig... Alt... Hadde det halvmørkt i rommet, og forsøkte med forskjellig musikk i bakgrunnen, men nei - eller jo; kun klassisk musikk, og tror jeg satte den samme cd'n på replay 4-5 ganger i de ca 4 timene "trippen" varte. Fikk ingen nedtur i dagene etter, men følte meg litt "rar" og småuggen, men allikevel med et smil om munnen, på en måte
Og nå da, etter ca 6 uker? Åja, og takk og lov - jeg har, litt etter litt, registrert at jeg i mange situasjoner er langt mer avslappet; ikke så "på vakt" som før... Opplever meg selv som mye roligere, mentalt sett - rett og slett mer harmonisk. Ikke noe placebogreier, dette, og vet du; jeg tror faktisk at det har skjedd en endring i meg allerede, utelukkende i positiv forstand...
Så nå er jeg spent på 2017, og på livet videre...