View Single Post
fikk svar fra klara-klok. http://www.klara-klok.no/sok/svar.tp...db=../svar.txt

svaret:

Hei på deg!
Jeg har hørt lignende historier tidligere, men har ingen god forklaring på hvorfor dette skjer, og om det i det hele tatt er en realitet eller en del av en nær hypnotisk tilstand. Kanskje en hallusinose.
Opplevelsen av et innsnevret synsfelt stemmmer bra med at du pustet dårlig. For om hjernen får for lite oksygen, så skjer bla.a. nettopp dette med synet.
I værste fall kan lav oksygen tilførsel lede til at pustesenteret gir opp. Da er døden neste stoppested.
Man er vel ganske sikker på at omfattende hasjrøyking kan gi forstyrrelser og sykdommer i hjerte/karsystemet. Da også med rytmeforstyrrelser som resultat.
Men mer enn noe, synes jeg historien din er interessant fordi den beskriver så godt de psykiske forstyrrelsene som kan oppstå. For noen bllir denne tilstanden en del av en konstant tilstand. De blir m.a.o. psykisk sjuke.
Det er litt for enkelt å forklare dette med at du bare 'trippa litt'. Jeg synes dette høres mer ut som om du bare såvidt overlevde.
Jeg har lyst til å takke deg for at du skrev dette. Håper at riktig mange leser dette, både på forumet og her, og at de skjønner at hasj ikke er det 'ufarlige' dopet som mange vil ha det til. Og så håper jeg du har lært noe underveis! Lykke til hos legen!



Han/hun mener jeg såvidt har overlevd. : /