View Single Post
Så kvelden startet ganske fint, meg og noen venner var ute og koset oss med noen joints og bare kulern. Plutselig så sier den ene kompisen min at han skal sponse molly på oss og at han venter på kompisen som skal levere. Tror han kjøpte noe rundt 2 gram totalt. Han ordnet mollyen og så begynte vi og måle opp og lage til dropsa i rizla.

Kompisen min lager til sin egen drop som han skal ta, og den endte på 0.5g. Han endte da opp med og bestemme seg for at det var alt for mye, og spurte om noen andre ville ha den. Jeg sier da kjapt ja, så impulsiv jeg er. På det tidspunktet så hadde jeg ganske lite erfaring med molly, værtfall i forhold til han som ga meg 0.5 droppen. Men har sniffet sniffet ved et par anledninger på fest. Heller mer erfaring med ecstasy som har kunne vært blandet med hva som helst. Jeg sitter så og vurderer om jeg skal ta den eller ikke, de andre kompisene sier ikke faen om jeg burde. Men jeg tenkte selv at gratis 0.5 med molly takker man faen ikke nei til, jeg var 16 år, uten jobb og bodde på institusjon så jeg tok alt jeg fikk. Lite smart når en tenker tilbake, testa ikke molly'en eller noe som helst.

Jeg dropper den og innen kanskje 10-15 minutt er øynene mine like store som pannekaker, men uten noe spesielt merkbar virkning av mollen helt enda. Jeg driver og spiller basket med kompisene mine og koser oss, sen og digg sommerskveld. Plutselig så kjenner jeg come-uppen og det var litt som en brikke i tryne som bare *BOM!!*. Jeg begynner og fryse som faen og få angst som bare det om at jeg må komme meg hjem. Har null aning hvorfor siden jeg hata institusjonen jeg bodde på. Jeg prøver så godt jeg kan og få roet meg ned og slappet av, men kulda/frysningene tar livet av meg uansett om det var relativt varmt denne kvelden. Tenkte at det ble litt feil og bare ditche kompisene mine som ga meg 0.5 med molly.

Det endte opp med at jeg freaker ut mer og mer, og ender opp med å måtte ringe institusjonen for og be de hente meg. JEg prøvde handshake kompisen som ga meg mdma'n men han lot meg henge og va ganske pissd over å ha wasta så mye molly når jeg bare, forståelig. Menst jeg gikk mot institusjonen som skulle hente meg rista syne mitt som faen og angsten fortsatte, samtidi som jeg så vidt klarte og holde meg på beina.

Jeg kom bort til bilen til de ansatte og hoppa innom, satt på noe musikk, lukka øynene mine og nøt varmen som bare det. De la også fort merke til at jeg var rusa, siden øynene vare helt pannekake og jeg satt helt stille i ren eurofi som aldri før. Ser nå at det egentlig bare var come-upen som var helt forjævlig, for når jeg kom hjem så gikk det som en vanlig "trip" som før. Bare myyee sterkere men ikke på en dårlig måte lenger. Lå i senga og hørte på fantastisk musikk i ren nytelse i flere timer som jeg alltid gjør, til morgenen kom. Overraskende nok så hadde jeg egentlig ikke noe stor nedtur dagen etter, men har aldri fått det i noe stor grad av molly/ecstasy generelt. Bare litt smådeppa og litt ød men det gikk for over da jeg våkna til den beste nyheten som jeg hadde fått etter 2 år på institusjon... Jeg vant saken mot barnevernet med enstemmig dom, og jeg kunne endelig flytte ut.

Anbefaler ingen å prøve en så store dose med molly. så lenge du ikke tester det så vet du aldri mengden, eller styrken. Styrken får man vel for så vidt ikke vite uansett så lenger det ikke sendes til lab. Visst du ikke tester mollyen, så vær så snill start med ganske lave doser, som en bitteliten linje og så vente en times tid før du tar mer. Kan også være greit og gjøre uansett om du vet der ekte, men du aldri har prøvd det før, siden alle reagerer forskjellig på stoff! Jeg kommer aldri til å prøve meg på så stor dose igjen, for vettafaen om jeg hadde forsatt og ha noia om jeg ikke kom meg hjem.

Hold dere til bønna, og en pils iblant. Mye bedre og tryggere