View Single Post
Sitat av JOB Vis innlegg
Takker for svar!

Jeg har funnet et par strøkne rf-82 med nye elementer til salgs for 3500kr brukt i nærheten så vurderer å slå til så trur det blir dem .

Men begynner å vurdere tanken å gå over til stereo heller da for å få det mer lettvint og billigere, hva foretrekker dere?
Vis hele sitatet...
Hands down stereo!
Det er bedre lyd i en stereoforsterker enn i en reciever, og det høres mye bedre ut når man spiller musikk.
Surround til TV er sikkert flott det, men jeg synes virkelig ikke det er verdt pengene.
Dessuten har du høyttalere, ledninger og all verdens over alt hele tiden, som setter sitt preg på stua.

Dette er bare min personlige mening, og jeg er over gjennomsnittet interessert i lyd, men gå heller for et ordentlig stereoanlegg med en bra forsterker. Du får så sinnsykt mye mer igjen for det.

Hvis du allerede har en receiver, så bør du enten selge den, og kjøpe en stereoforsterker og høyttalere som passer hverandre, eller bygge på receiveren din med et surroundset.

Hør på oppsett før du kjøper, og hvis du lurer på noe er det bare moro å hjelpe til


Protip: Electrocompaniet og Klipsch passer bra sammen.
Sist endret av ID-Brikke; 5. mai 2017 kl. 12:01.