View Single Post
Trådstarter
173
Takk for svar.
Og takk for utklippet av loven nraw.

Jeg skal vurdere om jeg vil begynne med noe slags brev. Tror jeg prøver å snakke med han en annen dag og satser på å få han til å se litt fornuft og ha en voksen diskusjon om det. Han virket ikke i så veldig godt humør da han kom og sa det til meg, veldig oppøst på en måte. Om han lager noe mer stress så mulig jeg betaler, sånn jeg slipper at han kommer på døra mi og ber om penger hver dag, hehe. Så fpr han sitte med pengene sine og kose seg mens karmaen kommer på døra til han en dag.

Sitat av Obster Vis innlegg
Akkurat det trenger ikke å være så merkelig. Mange som sliter med økonomien sin. Det kan være alt fra lite jobb / permittering / økonomisk uansvarlig / fått noen uforesette regninger osv...

Når det er sagt synes jeg det høres smålig ut av han og begynne å snakke om disse småbeløpene nå flere måneder etter.
Vis hele sitatet...
Ja jeg skjønner at alle kan ha problem med økonomien. Nå var det ikke sånn at jeg faktisk mente han har det, mer en beskrivelse av måten han oppførte seg når han pratet. Jeg vet hvor han og kona jobber og det er godt betalte jobber, så jeg tror ikke dette er et problem i realiteten.
Sist endret av kariii; 8. april 2015 kl. 20:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.