View Single Post
Trådstarter
34
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Personlig synes jeg ikke Rivotril er angstdempende i det hele tatt, de gangene jeg har tatt det har jeg følt at det ikke har funket og har følt meg mer oppsilt og hissig en rolig.
Sobril og valium er førstevalget mitt. Men dette er kun min opplevelse da. De fleste vil nok si at Rivotril har en bedre angstdempende effekt enn sobril. Det er vel ikke uten grunn at Rivo er så pass populært i rus miljøet. Viss du har klart å bruke sobril kun til nedtur før og ikke blitt "hektet" så tror jeg nok ikke det er noe fare for at du plutselig skal bli avhengig av rivotril fordi du bruker det til dette formålet.
Vis hele sitatet...
Takk.

Det jeg i utgangspunktet er ute etter er jo den angstdempende effekten. Ønsker på ingen måte å bli oppspilt - vil jo egentlig bare sovne.

Får en akutt trang til å ta livet mitt (ikke oppriktig, men vil virkelig ikke leve) når jeg er på vei ned av mdma (i allefall ofte), så egentlig er jeg bare ute etter effekten "noe som roer meg ned så jeg får sove"

Ingen avhengighet for noen ting her, men som helsepersonell er jeg naturlig litt skeptisk til å bruke legemidler til andre ting enn de er ment til. Undersøker nærme før det eventuelt er aktuelt. Har ingen kjennskap til Rivotril utover epilepsibehandling og å ha sett et par venner bli helt ødelagt på det, så jeg tenkte det var greit å spørre her.

Takk for fint svar