View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Det hørtes lurt ut. Ja men ting ble bedre, men var ikke den gamle gode gutten jeg var før de tre årene. Mye angst, smerter og sinne. Heldigcis var jeg lur nok til å begynne på suboxone som vr det riktige for meg.

Med riktig medsik er jeg så og si den gamle gode gutten. Minimalt med angst å føler jeg fungerer ganske bra.


Er jo ting jeg må jobbe med etter 16 17 års tid i miljøer som har svært få fellesnevner med et normalt liv, men jeg takler det og har det fint psykisk nå.


Lurt å snakke med lege. Evt be om time hos ARA eller noen som jobber spesifikt med rus problemer.

Mange andre som har gått samme veien. Cipralex bruker en stund på å funke og føler du deg nedfor den førte mnd så må du vite det er normalt og det går over.

Visa du sprekker så blir det du beskriver være og være for hver gang. Så ikke gjør. Det.


Jeg kunne takle å drikke litt i små mengder, det anbefales ikke og kan fort bli en avhengighet til.

Men jeg satte meg mål.

Takle å gå ute blant folk. Søke en jobb. Spise Sundt åt trene en hele uke. I helgen planla jeg f. Eks å lage biff til dama og noe god dessert og kose meg med f. Eks 4 halvlitere og rett i seng.

. Dette funket fint for meg. Vet ikke hvordan alkohol og cipralex er, men lurt å. Være forsiktig med alkohol også. Det er også avhengighetsskapende deluxe.