View Single Post
Er det antall rivo eller mg du oppgir? Jeg spiste minimum 6 mg hver dag i flere år. Å gå cold turkey var aldri et alternativ. Trappet ned over noen mnd, før jeg hadde noen mnd helt clean. Sprakk 3-4 ganger før jeg nå har gått litt over et år uten. Og det er først nå jeg begynner å finne meg selv igjen, da med god hjelp fra trening, variert kosthold, en jobb jeg trives i og mye lystbetont aktivitet.

Hvis du har tatt opptil 2x2mg rivo hver dag i et år og gått cold turkey, så beundrer jeg deg for det, men jeg ville ikke anbefalt det. Hadde aldri sånne abstinenser som du beskriver. Det høres jo rett og slett jævlig ut..

Hadde kun noen uker med abstinenser de gangene jeg slutta, og aldri såpass drøye som du beskriver. Kan liksom ikke gi noen andre råd enn å holde ut, og stå mest mulig i dritten mens du kommer deg. Ikke trekk deg unna! Det er lys i enden av tunnelen, men gi det et år! Det kan ta kortere tid, og du vil oppleve å føle deg gradvis bedre. Etter et år(med et sunt liv) vil du antageligvis være helt fin igjen.

Lykke til!